Publiczna Szkoła Podstawowa nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Opolu

KONTYNUACJA ZAJĘĆ PROJEKTOWYCH PDF Drukuj Email

HARMONOGRAMY ZAJĘĆ PROJEKTOWYCH - KONTYNUACJA

 

K. Pawleta, Zrozumieć świat

Lp.

Data realizacji

Godzina zajęć

Temat zajęć

Sala

39.

40.

11.09.2017

13.40-15.10

Co zawiera nasiono?, Jak woda wnika do nasiona?, Jaką siłę mają kiełkujące nasiona?

Co się dzieje gdy kiełkuje fasola?, Czy wszystkie nasiona kiełkują tak samo?, Czy korzenie czują wilgoć?

10

41.

42.

18.09.2017

13.40-15.10

Czy nasiona odczuwają siłę ciążenia?, Jak fasola znajduje tyczkę?, Czy zielone liście rozwijają się także w ciemności?

Czy rośliny rosną w kierunku światła?, Jak woda trafia do liści?, Dlaczego rośliny zielone są dla nas tak ważne?

10

43.

44.

25.09.2017

13.40-15.10

Dlaczego czereśnie pękają w deszczu?, Jak powstaje pleśń?, Czego drożdże potrzebują do życia?

Jak ważny jest nos przy jedzeniu?, Jak sprawdzić czy ktoś jest daltonistą?, Jak przechytrzyć oczy?

10

45.

46.

02.10.2017

13.40-15.10

Jak udowodnić istnienie ślepej plamki?, Ile wody zmieści się w szklance?, Jak działa „magiczne oko”?

Jak dokładnie można lokalizować źródła dźwięku?, Jak szybko reagujesz?, Gdzie czujesz się najlepiej?

10

47.

48.

09.10.2017

13.40-15.10

Ile mam kości?, Po co mam skórę?, Jak grubą mam skórę?, Co to jest gęsia skóra?

Po co oddycham?, Od czego mam czkawkę?, Dlaczego kicham?

10

49.

50.

16.10.2017

13.40-15.10

Co robi moje serce?, Po co jest krew?, Jak duże jest moje serce?

Dlaczego uszy mają taki śmieszny kształt?, Dlaczego kręci mi się w głowie?, Dlaczego burczy mi w brzuchu?

10

 

M. Dobrowolska, Zagadki umysłu, gr. I

Lp.

Data realizacji

Godzina zajęć

Temat zajęć

Sala

20-21

11.09.2017

13.30-15.00

Pantomima – uczenie poprzez ruch i zabawę

34

22-23

24-25

28.09.2017

02.10.2017

13.30-15.00

13.30-15.00

Haki pamięciowe – kojarzenie obrazów ze znakami graficznymi cyfr.

34

26-27

28-29

09.10.2017

16.10.2017

13.30-15.00

13.30-15.00

Pałac pamięci/metoda loci – kojarzenie w wyobraźni elementów do zapamiętania z miejscami (loci) w rzeczywistym lub wyimaginowanym otoczeniu.

34

30-31

32-33

34

23.10.2017

30.10.2017

06.11.2017

13.30-15.00

13.30-15.00

13.30-14.15

Czytanie selektywne -trening czytania

34

35

36-37

38

06.11.2017

13.11.2017

20.11.2017

14.15-15.00

13.30-15.00

13.30-14.15

Nauka żonglowania – siła koncentracji i relaksu, poszerzanie pola widzenia, powiększanie objętości mózgu.

34

39

40-41

42-43

20.11.2017

27.11.2017

04.12.2017

14.15-15.00

13.30-15.00

13.30-15.00

Łańcuchowanie haków – nowoczesna ortografia.

34

44-45

46-47

11.12.2017

18.12.2017

13.30-15.00

13.30-15.00

System Cyferkowo Literowy (SCL) – kodowanie liczb.

34

48

29.01.2018

13.30-14.15

Pamięć wzrokowa – trening kreatywności

34

49

29.01.2018

14.15-15.00

Powtórka materiału

34

50

05.02.2018

13.30-14.15

Rozwiń swój umysł - podsumowanie

34

M. Dobrowolska, Zagadki umysłu, gr. II

Lp.

Data

Godzina zajęć

Temat zajęć

Sala

13-14

15-16

14.09.2017

21.09.2017

13.30-15.00

13.30-15.00

Łańcuch skojarzeń – tworzenie kolejnych własnych kojarzeń, składających się w ciąg przyczynowo-skutkowy.

34

17-18

19-20

21

28.09.2017

05.10.2017

12.10.2017

13.30-15.00

13.30-15.00

13.30-14.15

Pantomima – uczenie poprzez ruch i zabawę.

34

22

23-24

25

12.10.2017

19.10.2017

26.10.2017

14.15-15.00

13.30-15.00

13.30-14.15

Haki pamięciowe – kojarzenie obrazów ze znakami graficznymi cyfr.

34

26

27-28

29

26.10.2017

09.11.2017

16.11.2017

14.15-15.00

13.30-15.00

13.30-14.15

Pałac pamięci/metoda loci – kojarzenie w wyobraźni elementów do zapamiętania z miejscami (loci) w rzeczywistym lub wyimaginowanym otoczeniu.

34

30

31-32

33-34

16.11.2017

23.11.2017

30.11.2017

14.15-15.00

13.30-15.00

13.30-15.00

Czytanie selektywne -trening czytania

34

35-36

37-38

07.12.2017

14.12.2017

13.30-15.00

13.30-15.00

Nauka żonglowania – siła koncentracji i relaksu, poszerzanie pola widzenia, powiększanie objętości mózgu.

34

39-40

41-42

43

21.12.2017

01.02.2018

08.02.2018

13.30-15.00

13.30-15.00

13.30-14.15

Łańcuchowanie haków – nowoczesna ortografia.

34

44

45-46

47

08.02.2018

15.02.2018

22.02.2018

14.15-15.00

13.30-15.00

13.30-14.15

System Cyferkowo Literowy (SCL) – kodowanie liczb.

34

48

22.02.2018

14.15-15.00

Pamięć wzrokowa – trening kreatywności

34

49

01.03.2018

13.30-14.15

Powtórka materiału

34

50

01.03.2018

14.15-15.00

Rozwiń swój umysł - podsumowanie

34

 

A. Młynarczyk, Młodzi odkrywcy przyrody, gr. I (starsi)

Lp.

Data realizacji

Godz. zajęć

Temat zajęć

Nr

20.

11.09.2017

14.35-15.20

Badamy stan powietrza w naszej okolicy – użycie skali porostowej.

6

21.

25.09.2017

14.35-15.20

Badamy stan powietrza w naszej okolicy – analiza wyników. Dyskusja.

6

22.

2.10.

2017

14.35-15.20

Tajemnice ludzkiego organizmu – skóra i jej różnorodna rola – doświadczenie.

6

23.

9.10.

2017

14.35-15.20

Tajemnice ludzkiego organizmu – układ oddechowy, doświadczenia.

6

24.

16.10.2017

14.35-15.20

Tajemnice ludzkiego organizmu  - zmysły, doświadczenia.

6

25.

23.10.2017

14.35-15.20

Tajemnice ludzkiego organizmu – trawienie pokarmu, doświadczenie.

6

26.

6.11.

2017

14.35-15.20

Zadania organizacyjne

6

27.

6.11.

2017

15.20-16.05

Nasze pierwsze hipotezy – czyli jak prawidłowo przeprowadzić eksperyment naukowy?

6

28.

13.11.2017

14.35-15.20

Zwykła woda i jej niezwykłe właściwości – czyli poznajemy niektóre właściwości wody w różnych stanach skupienia.

6

29.

20.11.2017

14.35-15.20

Zwykła woda i jej niezwykłe właściwości, czyli o ciśnieniu hydrostatycznym wody.

6

30.

27.11.2017

14.35-15.20

Zwykła woda i jej niezwykłe właściwości – czyli o napięciu powierzchniowym wody.

6

31.

4.12.

2017

14.35-15.20

Zwykła woda i jej niezwykłe właściwości – czyli o napięciu powierzchniowym wody.

6

32.

11.12.2017

14.35-15.20

Między nauką a zabawą – czyli co pływa, a co tonie?

6

33.

11.12.2018

15.20-16.05

Między nauką a zabawą – czyli co pływa, a co tonie?

Prawo Archimedesa.

6

34.

18.12.2018

14.35-15.20

Co to jest pH – czyli jak rozpoznać, czy coś jest kwaśne?

6

35.

8.01.

2018

14.35-15.20

Kopciuszku ratuj – czyli jak rozdzielić mieszaniny?

6

36.

29.01.2018

14.35-15.20

Odkrywamy niektóre właściwości powietrza i jego składników – czyli gdzie to powietrze?

6

37.

5.02.

2018

14.35-15.20

Odkrywamy niektóre właściwości powietrza - zjawisko ruchu ciepłego powietrza w życiu codziennym oraz w przyrodzie.

6

38.

12.02.2018

14.35-15.20

Odkrywamy niektóre właściwości powietrza - ciśnienie atmosferyczne i możliwości jego wykorzystania.

6

39.

19.02.2018

14.35-15.20

Niesamowita chemia – czyli jak zrobić wulkan chemiczny?

6

40.

26.02.2018

14.35-15.20

Budowa materii – czyli jak się przekonać o istnieniu cząsteczek?

6

41.

5.03.

2018

14.35-15.20

Budowa materii – czyli jak się przekonać o istnieniu cząsteczek?

6

42.

5.03.

2018

15.20-16.05

Badamy ciecze nie mieszające się.

6

43.

12.03.2018

14.35-15.20

Osmoza w kuchni i w przyrodzie.

6

44.

19.03.2018

14.35-15.20

Zabawy magnesami – czyli poznajemy praktyczne zastosowanie magnesów.

6

45.

26.03.2018

14.35-15.20

Zabawy magnesami – czyli poznajemy praktyczne zastosowanie magnesów.

6

46.

9.04.

2018

14.35-15.20

Złe i dobre strony rozszerzalności temperaturowej - czyli zastosowanie jej w praktyce.

6

47.

16.04.2018

14.35-15.20

W świecie dźwięków. Dlaczego słyszymy?

6

48.

16.04.2018

15.20-16.05

W świecie dźwięków. Dlaczego słyszymy?

6

49.

23.042018

14.35-15.20

Jak zobaczyć dno kubka, nie zaglądając do niego?

6

50.

23.042018

15.20-16.05

Czy twe oczy mogą kłamać – czyli o złudzeniach optycznych w życiu codziennym.

6

 

A. Młynarczyk, Młodzi odkrywcy przyrody, gr. II (młodsi)

Lp.

Data

Godz. zajęć

Temat zajęć

Sala

20.

14.09.2017

13.40-14.25

Elektryczność – czyli skąd się bierze prąd?

26

21.

21.09.2017

13.40-14.25

Budujemy nasze pierwsze obwody elektryczne.

26

22.

28.09.2017

13.40-14.25

Jak zobaczyć dno kubka, nie zaglądając do niego?

26

23.

5.10.2017

13.40-14.25

W świecie dźwięków. Dlaczego słyszymy?

26

24.

12.10.2017

13.40-14.25

W świecie dźwięków. Dlaczego słyszymy?

26

25.

19.10.2017

13.40-14.25

Konkurs z niespodzianką - czyli posumowanie umiejętności zdobytych podczas zajęć

26

26.

26.10.2017

13.40-14.25

Obserwacje przyrodnicze i ich dokumentowanie. Praca badacza – fragmenty filmu edukacyjnego.

26

27.

28.

2.11.2017

13.40-15.10

Jakie drzewo rośnie przed szkołą, jakie gatunki drzew mijamy w drodze do domu - rozpoznajemy drzewa.

26

29.

30.

9.11.2017

13.40-15.10

Zakładamy zielnik – wyprawa do parku, nazewnictwo i suszenie okazów.

26

31.

16.11.2017

13.40-14.25

Dlaczego liście i inne części roślin zmieniają barwy?

26

32.

23.11.2017

13.40-14.25

Hodowla wybranych zwierząt – patyczaki w terrarium – wymagania życiowe, ciekawostki z życia.

26

33.

30.11.2017

13.40-14.25

Zanieczyszczenia wód. Doświadczenie – filtr.

26

34.

7.12.2017

13.40-14.25

Woda w rzece, kałuży, jeziorze, z kranu – badamy parametry fizyczne, biologiczne i chemiczne, porównujemy.

26

35.

14.12.2017

13.40-14.25

W głąb komórki -poznawanie mikroświata, czyli obserwacje za pomocą mikroskopu.

26

36.

21.12.2017

13.40-14.25

W głąb komórki -poznawanie mikroświata, czyli obserwacje za pomocą mikroskopu.

26

37.

4.01.2018

13.40-14.25

Tajemnicze substancje w jedzeniu – doświadczenia.

26

38.

11.01.2018

13.40-14.25

Wymagania i potrzeby roślin - pogadanka, fragmenty filmu edukacyjnego.

26

39.

1.02.2018

13.40-14.25

Jak rośliny wytwarzają pokarm? – prezentacja doświadczenia, fragmenty filmu edukacyjnego.

26

40.

8.02.2018

13.40-14.25

Nasiono – czy zawsze takie samo? Do czego służy? – poznawanie różnorodnych nasion i ich roli w cyklu rozwojowym rośliny.

26

42.

15.02.2018

13.40-14.25

Zakładamy hodowlę własnych roślin z nasion i cebulek.

26

42.

22.02.2018

13.40-14.25

Wymagania i potrzeby roślin – pobieranie wody przez roślinę – doświadczenie.

26

43.

1.03.2018

13.40-14.25

Czy roślina „poci się” i „płacze”? – doświadczenia.

26

44.

8.03.2018

13.40-14.25

Czy roślina potrafi się poruszać? – projektowanie doświadczenia. Prezentacje fragmentów filmu edukacyjnego.

26

45.

15.03.2018

13.40-14.25

Czy rośliny mogą wpływać wzajemnie na siebie? – doświadczenia prezentujące zjawisko allelopatii.

26

46.

22.03.2018

13.40-14.25

Co kryje gleba? – badanie za pomocą zmysłów, ważenie, opisywanie, praca plastyczna (mandala).

26

47.

5.04.2018

13.40-14.25

Tajemnice ludzkiego organizmu – skóra i jej różnorodna rola – doświadczenie.

26

48.

12.04.2018

13.40-14.25

Tajemnice ludzkiego organizmu – układ oddechowy, doświadczenia.

26

49.

19.04.2018

13.40-14.25

Tajemnice ludzkiego organizmu - zmysły, doświadczenia.

26

50.

26.04.2018

13.40-14.25

Tajemnice ludzkiego organizmu – trawienie pokarmu, doświadczenie.

26

A. Rzepczyńska, English is everywhere, kl. I-III

Lp.

Data

Godz.

Temat

Sala

30

31

32

13.09.2017r.

13.09.2017r.

20.09.2017r.

13.40-15.10

Atrakcje turystyczne Wielkiej Brytanii:

1. Co możemy zobaczyć w Londynie?

2. Zamki i legendy.

3. Projekt wymarzonego zamku(nazewnictwo).

25

33

34

20.09.2017r.

27.09.2017r.

13.40-15.10

Podróże:

  1. Nazwy krajów i narodowości.
  2. Flagi krajów.

25

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

27.09.2017r.

04.10.2017r.

04.10.2017r.

11.10.2017r.

11.10.2017r.

18.10.2017r.

18.10.2017r.

18.10.2017r.

25.10.2017r.

25.10.2017r.

25.10.2017r.

08.11.2010r.

08.11.2010r.

08.11.2010r.

15.11.2017r.

15.11.2017r.

13.40-15.10

13.40-15.10

13.40-15.55

13.40-15.55

13.40-15.55

13.40-15.10

2. Cztery kierunki świata.

3. Wycieczka do lasu (nazewnictwo namiot, latarka...)

Transport:

1. Rodzaje pojazdów.

2. Moja droga do szkoły – wskazówki jak dojść.

3. Pojazdy w moim mieście.

Nauka i technika:

1. Mój ulubiony przedmiot( nazwy przedmiotów szkolnych).

2. Przygotowywanie fiszek z zawodami.

3. Krzyżówki i wykreślani z zawodami.

Przyroda:

1. Jaka jest dzisiaj pogoda?

2. Wykonywanie pracy: Świat wokół mnie( z podpisami).

3. Kto mieszka w lesie?

Świat zwierząt:

1. Zwierzątka domowe.

2.Jakie zwierzęta żyją w dżungli?

3. Moje ulubione zwierzątko – projekt.

4.Przygotowanie fiszek ze zwierzątkami.

5.Ciekawe zwierzątka –film.

25

25

A, Mikołajczak, English is everywhere, kl. IV-VI

Lp.

Data

Godzina

Temat zajęć

Sala

30.

31.

32.

33.

13.09.2017r.

13.09.2017r.

20.09.2017r.

20.09.2017r.

13.40 – 15.10

Atrakcje turystyczne Wielkiej Brytanii:

1. Anglia to nie tylko Londyn!

2. Potwór z Loch Ness to tylko jedna z atrakcji i legend Szkocji.

3. Widoki tak piękne, że aż zapiera dech – czyli co kryją w sobie Walia i Irlandia Północna.

4. Zamki i zamczyska Wielkiej Brytanii

34

34.

35.

36.

37.

27.09.2017r.

27.09.2017r.

03.10.2017r.

04.10.2017r.

13.40 – 15.10

14.35 – 15.20

13.40 – 14.25

Podróże:

1. Cały świat u naszych stóp. Kontynenty i kraje Europejskie.

2. Na północ czy na południe? – kierunki świata względem kontynentów.

3. Organizujemy wycieczkę, co potrzebujemy?

4. Jak kupić bilet i zapytać o zniżkę – dialogi dot. podróży.

34

34

4

34

38.

39.

40.

10.10.2017r.

11.10.2017r.

17.10.2017r.

14.35 – 15.20

13.40 – 14.25

14.35 – 15.20

Transport:

1. Pojazdy wszelakie, czyli czym się poruszamy oprócz naszych własnych nóg.

2. Droga do szkoły, ale jak to właściwie wytłumaczyć komuś, kto jej nie zna?

3. Pojazd przyszłości i pojazd naszych marzeń.

4

34

4

41.

42.

43.

18.10.2017r.

24.10.2017r.

25.10.2017r.

13.40-14.25

14.35-15.20

13.40-14.25

Nauka i technika:

1. Czy komputer to to samo co laptop?

2. Naukowiec, badacz, wynalazca - co ich łączy?

3. Mol książkowy – czyli przydatne idiomy angielskie dotyczące nauki.

34

4

34

44.

45.

46.

47.

31.10.2017r.

07.11.2017r.

08.11.2017r.

14.11.2017r.

14.35-15.20

14.35-15.20

13.40-14.25

14.35-15.20

Przyroda:

1. Wolisz wspinać się po górach czy wylegiwać na plaży?

2. Nadchodzi burza a wraz z nią deszcz! – stany pogodowe.

3. Czy to trzęsienie ziemi?

4. Kataklizmy i ich skutki.

4

4

34

4

48.

49.

50.

15.11.2017r.

21.11.2017r.

22.11.2017r.

13.40-14.25

14.35-15.20

13.30-14.25

Świat zwierząt:

1. Zwierzaki domowe, który z nich jest ci najbliższy?

2. Wycieczka do zoo i na farmę – jakie zwierzęta możemy tam spotkać?

3. Gdzie żyją dzikie zwierzęta i czym się żywią?

34

4

34

M. Wesołowska, Poznajemy tajniki Krainy Liczb i Figur

Lp.

Data

Godzina

Temat zajęć

Nr

21-22

15.09.2017

14.30 – 15.15

15.20 – 16.05

Ułamkowy zawrót głowy – działania na ułamkach zwykłych

4

23

22.09.017

14.30 – 15.15

Ułamkowy zawrót głowy – działania na ułamkach zwykłych

4

24

22.09.017

15.20 – 16.05

Potyczki ułamkowe – działania na ułamkach dziesiętnych

4

25-26

29.09.017

14.30 – 15.15

15.20 – 16.05

Potyczki ułamkowe – działania na ułamkach dziesiętnych

4

27-28

06.10.2017

14.30 – 15.15

15.20 – 16.05

Jaka to część? – zadania na obliczenia ułamka z liczby

4

29-30

13.10.2017

14.30 – 15.15

15.20 – 16.05

Obliczenia w przyrodzie - procenty

4

31-32

20.10.2017

14.30 – 15.15

15.20 –16.05

Łyk statystyki – odczytywanie i zapisywanie danych

4

33

27.10.2017

14.30 – 15.15

Ułamek a kalkulator

4

34

27.10.2017

15.20 –16.05

Po drugiej stronie osi – liczby całkowite

4

35-36

03.11.2017

14.30 – 15.15

15.20 –16.05

Po drugiej stronie osi – liczby całkowite

4

37-38

10.11.2017

14.30 – 15.15

15.20 –16.05

Alfabet w matematyce, czyli wyrażenia algebraiczne

4

39

17.11.2017

14.30 – 15.15

Alfabet w matematyce, czyli wyrażenia algebr.

4

40

17.11.2017

15.20 –16.05

Obliczenia w przyrodzie – prędkość, droga, czas.

4

41-42

24.11.2017

14.30 – 15.15

15.20 –16.05

Obliczenia w przyrodzie – prędkość, droga, czas.

4

43-44

01.12.2017

14.30 – 15.15

15.20 –16.05

Zagadki w matematyce – rozwiązywanie równań

4

45

08.12.2017

14.30 – 15.15

Zagadki w matematyce – rozwiązywanie rów.

4

46

08.12.2017

15.20 –16.05

Geometryczne potyczki – własności figur płaskich w zadaniach

4

47-48

15.12.2017

14.30 – 15.15

15.20 –16.05

Geometryczne potyczki – własności figur płaskich w zadaniach

4

49-50

05.01.2018

14.30 – 15.15

15.20 –16.05

W świecie pudełek i pudełeczek - makieta

4

W. Biliński, Cyfrowy świat wideo...

Lp.

Data realizacji

Godzina zajęć

Temat zajęć

Sala

39-40

12.09.2017

15.20-16.50

Opracowanie i wykonanie  tła do menu startowego.

29

41-42

19.09.2017

15.20-16.50

Zasady korzystania z portali wideo, rodzaje portali, niebezpieczne portale, zagrożenia wynikające z uwspólniania w sieci informacji.

29

43-44

26.09.2017

15.20-16.50

Programy do nagrywania różnych formatów wideo. Przypomnienie praw autorskich dotyczących oprogramowania komputerowego.

29

45-46

03.10.2017

15.20-16.50

Authoring i nagrywanie płyt na nośniki cyfrowe.

29

47-48

10.10.2017

15.20-16.50

Prezentacja filmu z efektami FX, zasady korzystania z efektów dostępnych w sieci .

29

49-50

17.10.2017

15.20-16.50

Pokaz gotowego filmu dla innych uczniów. Przypomnienie konsekwencji publikowania własnego wizerunku i wizerunku innych w popularnych portalach internetowych.

29

 

T. Słowicki, Kodować każdy może

Lp.

Liczba godzin

Data realizacji

Godzina zajęć

Temat zajęć

Sala

39,40

2

20.09.2017

15:30-16:15

16:20-17:05

Omówienie rozwiązań wybranych zadań dodatkowych

29

41,42

2

27.09.2017

15:30-16:15

16:20-17:05

Zaprojektowanie i napisanie programu automatycznie sterującego duszkami – Kot czyhający w pułapce na Myszkę

29

43,44,45

3

04.10.2017

15:30-16:15

16:20-17:05

17:10-17:55

Zaprojektowanie i napisanie programu automatycznie sterującego duszkami – Kot czyhający w pułapce na Myszkę

29

46,47

2

11.10.2017

15:30-16:15

16:20-17:05

Dodanie losowości w poruszaniu się myszki

29

48,49,50

3

18.10.2017

15:30-16:15

16:20-17:05

17:10-17:55

Podsumowanie i omówienie najważniejszych skryptów, instrukcji i projektów

29

I. Lipok, Deutsch ist cool...

Lp.

Data realizacji

Godzina zajęć

Temat zajęć

Sala

36

11.09.2017

14.35-15.20

Jesteś tym, co jesz.

29

37

12.09.2017

14.35-15.20

Co jemy rano, w południe i wieczorem?

5

38

14.09.2017

14.35-15.20

Kulinarne tradycje krajów europejskich.

5

39

18.09.2017

14.35-15.20

Cały świat u naszych stóp. Kontynenty i kraje Europejskie.

29

40

19.09.2017

14.35-15.20

Na północ czy na południe? – kierunki świata względem kontynentów.

5

41

21.09.2017

14.35-15.20

Organizujemy wycieczkę, co potrzebujemy?

5

42

25.09.2017

14.35-15.20

Zwierzaki domowe, który z nich jest ci najbliższy?

29

43

26.09.2017

14.35-15.20

Wycieczka do zoo i na farmę – jakie zwierzęta możemy tam spotkać?

5

44

28.09.2017

14.35-15.20

Gdzie żyją dzikie zwierzęta i czym się żywią?

5

45

02.10.2017

15.25-16.10

Wolisz wspinać się po górach czy wylegiwać na plaży?

29

46

03.10.2017

15.25-16.10

Nadchodzi burza a wraz z nią deszcz! – stany pogodowe.

5

47

05.10.2017

14.35-15.20

Czy to trzęsienie ziemi.

5

48

09.10.2017

15.25-16.10

Mały sklep czy supermarket, gdzie najlepiej kupować?

29

49

10.10.2017

15.25-16.10

Spodnie, bluzki i sukienki – zakupowy zawrót głowy.

5

50

12.10.2017

14.35-15.20

Domowe sprzęty ułatwiające nam życie.

5

Harmonogram zajęć – cd.

2017/2018

Prowadzący: A. Rzepczyńska

Tytuł programu: English is everywhere – Angielski jest wszędzie, kl. I-III

Lp.

Data

Godz.

Temat

Sala

30

31

32

13.09.2017r.

13.09.2017r.

20.09.2017r.

13.40-15.10

Atrakcje turystyczne Wielkiej Brytanii:

1. Co możemy zobaczyć w Londynie?

2. Zamki i legendy.

3. Projekt wymarzonego zamku(nazewnictwo).

25

33

34

20.09.2017r.

27.09.2017r.

13.40-15.10

Podróże:

  1. Nazwy krajów i narodowości.
  2. Flagi krajów.

25

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

27.09.2017r.

04.10.2017r.

04.10.2017r.

11.10.2017r.

11.10.2017r.

18.10.2017r.

18.10.2017r.

18.10.2017r.

25.10.2017r.

25.10.2017r.

25.10.2017r.

08.11.2010r.

08.11.2010r.

08.11.2010r.

15.11.2017r.

15.11.2017r.

13.40-15.10

13.40-15.10

13.40-15.55

13.40-15.55

13.40-15.55

13.40-15.10

2. Cztery kierunki świata.

3. Wycieczka do lasu (nazewnictwo namiot, latarka...)

Transport:

1. Rodzaje pojazdów.

2. Moja droga do szkoły – wskazówki jak dojść.

3. Pojazdy w moim mieście.

Nauka i technika:

1. Mój ulubiony przedmiot( nazwy przedmiotów szkolnych).

2. Przygotowywanie fiszek z zawodami.

3. Krzyżówki i wykreślani z zawodami.

Przyroda:

1. Jaka jest dzisiaj pogoda?

2. Wykonywanie pracy: Świat wokół mnie( z podpisami).

3. Kto mieszka w lesie?

Świat zwierząt:

1. Zwierzątka domowe.

2.Jakie zwierzęta żyją w dżungli?

3. Moje ulubione zwierzątko – projekt.

4.Przygotowanie fiszek ze zwierzątkami.

5.Ciekawe zwierzątka –film.

25

25

 

 



Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj412
mod_vvisit_counterWczoraj1079
mod_vvisit_counterW tym tygodniu412
mod_vvisit_counterW zeszłym tygodniu8338
mod_vvisit_counterW tym miesiącu12424
mod_vvisit_counterW zeszłym miesiącu31109
mod_vvisit_counterWszystkie dni1328712

We have: 44 guests online
Twoje IP: 54.196.201.241
 , 
Dzisiaj: Gru 11, 2017